Bir yapı olarak sinüsleri (sinüsler) tanımlamak için kullanılan terimdir.  Sinüzit, bir sinüs boşluğu olarak adlandırılan boşlukta bulunan bir tüpün tıkanıklığıdır. Bu gibi durumlarda genellikle sinüzit ameliyatı nasıl yapılır sorusu hastalar tarafından sıklıkla sorulur. Sinüsler, yüzün çeşitli yerlerinde bulunan boşluklardır ve hava ve mukusun dolaşımını sağlarlar. Sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrıya verilen isimdir.

Sinüzit Ameliyatı Nasıl Yapılır ve Belirtileri?

Sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrıyı düzene sokmak için yapılan cerrahi bir işlemdir. Anestezi altında yapılır ve genellikle birkaç saat sürer. Ameliyat sırasında, cerrah sinüslerin içine girip oluşan şişkinlik ve ağrıyı düzene sokar. Sinüzit ameliyatı, aşağıdaki adımları içerir:

Önceden anestezi uygulanır ve ameliyat için gerekli olan tüm aletler hazırlanır. Cerrah, sinüslerin içine girip oluşan şişkinlik ve ağrıyı inceler. Oluşan şişkinlik ve ağrı düzene sokulur. Bu süreçte, sinüslerin içinde bulunan boşluklar açılır ve tıkanıklık kaldırılır. Ameliyat sonrası, sinüslerin içinde bulunan boşluklar yeniden kapatılır ve ameliyat bölgesi pansuman yapılır.

Sinüzit AmeliyatıHangi Durumlarda Yapılır?

Sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrıyı düzene sokmak için yapılan cerrahi bir işlemdir. Sinüzit ameliyatı, genellikle sinüzit adı verilen sinüslerde iltihaplanma ve enfeksiyon sonucu oluşan durumlarda yapılır. Sinüzit, sinüslerde oluşan iltihaplanma ve enfeksiyon sonucu oluşan bir durumdur. Sinüzit, sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrıya sebep olur. Cerrahi müdahale aşağıdaki durumlarda yapılabilir:

Sinüzit, sinüslerde oluşan iltihaplanma ve enfeksiyon sonucu oluşan bir durumdur. Sinüzit, sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrıya sebep olur. Kronik sinüzit, sinüslerde uzun süreli oluşan iltihaplanma ve enfeksiyon sonucu oluşan bir durumdur.

Hastalar arasında sinüslerde oluşan şişkinlik ve ağrı gibi belirtilerle ortaya çıkar. Polipozis, sinüslerde oluşan anormal büyümelere verilen isimdir. Polipozis, sinüslerde oluşan deformasyonlar sonucunda teşhis edilir.

Eğer sinüzit sorunu yaşıyorsanız ve bu sorun sizi rahatsız ediyorsa, alanında uzman hekim tarafından muayene olunmalıdır. Detaylı bilgi için ekibimize ulaşarak sinüzit ameliyatı nasıl yapılır ve sizin için uygun olup olmadığını öğrenebilirsiniz.