Rinoplasti Ameliyatı Öncesi Değerlendirme

Rinoplasti ameliyatı öncesi değerlendirme burun estetiği ameliyatının temelini oluşturmaktadır. Yapılacak rinoplasti ameliyatına bu değerlendirme sonucunda karar verilir. Değerlendirme öncesinde Hastanın burun şeklini nasıl istediği sorusu ön plana çıkmaktadır. Bu aşamada hastanın burun estetiğinden sonra burnunun nasıl görünmesini istediğine karar verilir.

Burun estetiğinde temel amaç, sağlam, doğal ve fonksiyonel bir burun elde etmek.

Rinoplasti Ameliyatı Öncesi Fotoğraflama

Rinoplasti Ameliyatı Öncesi Değerlendirme

Rinoplasti ameliyatı öncesi muayenesinde hastanın yan profilden ve karşıdan çekilen fotoğraflarında hastanın yüz yapısı, dudak yapısı, kulak yapısı, alın, kaş, göz ve hatta karakteri bile incelenir. Bunun nedeni herkesin görünüşü farklıdır. Bu nedenle burun estetiği sonrası oluşacak burun başkasında güzel dururken sizde kötü görünebilir. Burnun görüntüsünü fotoğrafladıktan ve nasıl görünmesine karar vermeye başlamadan önce birde rinoplasti ameliyatı sonrası burnun oturmasında belirleyici olan  hastanın cilt kalınlığı veya inceliğine bağlı olarak bir bilgi aktarımı yapılır. Sonrasında photoshop araçları yardımıyla burun estetiği sonrası nasıl görüneceği ortaya konulur. Hasta fonksiyonel amaçlı veya estetik amaçlı bir başvuru yapmış olabilir. Bu aşamada ameliyata engel olabilecek ya da bilinmesi gereken bir sorunu; sinüzit, burun eti şişmesi, alerji gibi eşlik eden bir sorun var mı tetkiklerle anlaşılıyor.

Rinoplasti ameliyatı öncesindeki en önemli durum var olan bir burnu estetik açıdan hastanın istekleri doğrultusunda en güzel en yeni nasıl yapılacağı görüşüdür.