Badem Göz EstetiğiBadem göz estetiği, özellikle kadınlar tarafından gözü biraz yukarı çekerek daha büyük göz görünümü ve gözlere daha derin bir ifade sağlamak için tercih edilen bir estetiktir.  Gözün aşağı doğru çekik olması kişinin genç yaşta bile olsa yaşlı, yorgun ve mutsuz bir ifadeye sahip olmasına neden olur. Ortalama 30 dakika kadar süren badem göz estetiği sayesinde bu soruna kesin çözüm sağlanmış olur.

Kimler badem gözüne sahip olabilir?

Badem göz operasyonundaki ana iş, göz kapaklarının eğimini biraz değiştirmektir. Burada önemli olan nokta ameliyattan sonra oluşması muhtemel göz yapısının, hastanın yüz yapısına uyum sağlamasıdır . Uygun yüz yapısına sahip, anestezide kullanılan ilaçlara alerjisi olmayan ve 18 yaş üzerindeki kişiler bu badem göz estetiği yaptırabilir. Bu estetik için üst yaş sınırı bulunmamaktadır.

Badem göz estetiği operasyonu yapılmadan önce;

• Göz bölgesinin çekilen fotoğrafları dijital ortamda incelenir,
  • Göz için en uygun olan estetik şekil ve operasyon belirlenir,
  • Belirlenen şekil ve yapılacak işlemler hastaya aktarılarak, onayı doğrultusunda operasyon zamanı planlanır.

İyileşme süresi nasıl olur?

Badem Göz Estetiği lokal veya genel anestezi ile gerçekleştirilebilir. Operasyon sonrası hasta duruma göre bir kaç saat içinde hastaneden taburcu edilebilir. Yaklaşık bir hafta sonra çalışabilecek derecede iyileşme sağlanmış olur. Bu süreçte hasta bölgenin hijyenini sağlamaya, doktorunun duş alma ve pansuman gibi konularda bulunduğu tavsiyelere uymaya son derece özen göstermelidir.